SPORTS رفیق با معرفت انصاریان و میناوند هم کرونا گرفت By - April 21, 2021 0 259 FacebookTwitterPinterestWhatsApp ؛بهنام ابوالقاسم پور به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده است.او ضمن تایید این خبر به گفت:«از دیشب تب و لرز کردم و امروز به بیمارستان آمدم.20 درصد ریه هایم درگیر شده است و باید با این ویروس لعنتی بجنگم.» ابوالقاسم پور ادامه…